.
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
  • کد خبر: 2a7ae60
  • جمعه 24 اسفند 1397
    آگهی جذب و بکارگیری نیروی قرار داد کار معین اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان
  • 1397/12/24 جمعه2019-03-15T22:13:59+03:30.
  • بسمه تعالی

    آگهی جذب و بکارگیری نیروی قرار داد کار معین

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از محل مجوز شماره 1748455 مورخ 20/12/96 سازمان اداری و استخدامی کشور ، تعداد 19 نفر از افراد واجد شرایط بومی استان لرستان که از طریق آزمون کتبی عمومی و تخصصی  و مصاحبه تخصصی انتخاب می شوند را بصورت قرار داد کار معین از میان داوطلبان واجد شرایط در فضای رقابتی بر اساس بند ذیل  ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری در رشته های شغلی ذیل جذب نماید.

    کد شغل

    عنوان  شغل

    محل جغرافیایی

    عنوان پست

    سهمیه آزاد

    سهمیه ایثارگران

    جنسیت

    63

    کارشناس آموزش و ترویج  محیط زیست

    سطح استان

    کارشناس آموزش و ترویج  محیط زیست

    2 نفر

    -

    مرد

    70

    کارشناس آزمایشگاه محیط زیست

    سطح استان

    کارشناس پایش و آزمایشگاه محیط زیست

    3 نفر

    -

    زن - مرد

    64-6

    کارشناس بررسی آلودگی آب و خاک

    سطح استان

    کارشناس بررسی آلودگی آب و خاک

    1نفر

    -

    زن

    61

    کارشناس پایش محیط زیست

    سطح استان

    کارشناس پایش محیط زیست

    1 نفر

    -

    زن

    7-1

    کارشناس تحلیلگر سیستم

    سطح استان

    کارشناس فن آوری اطلاعات

    1 نفر

    -

    زن

    4-19

    حسابدار

    سطح استان

    کارشناس امور مالی

    1 نفر

    -

    مرد

    73

    کارشناس حیات وحش

    سطح استان

    کارشناس نظارت بر امور حیات وحش

    1 نفر

    -

    مرد

    73

    مامور اجرایی محیط زیست

    سطح استان

    محیط بان

    5 نفر

    -

    مرد

    73

    مامور اجرایی محیط زیست

    سطح استان

    محیط بان

    -

    4 نفر

    مرد

    الف ) شرايط عمومي داوطلبان:

    1. داشتن تابعيت ايران
    2. اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
    3. التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
    4. انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانوني براي مردان
    5. داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام كاري كه استخدام ميشوند.
    6. عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر
    7. نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر
    8. عدم وجود هرگونه ممنوعيت بکار گیری در دستگاههاي اجرايي توسط آراء مراجع قضايي و ذيصلاح.
    9. به استناد قانون ممنوعيت به كارگيري بازنشستگان، داوطلبان استخدام نبايد جزء نيروهاي بازخريد خدمت دستگاههاي اجرايی باشند.
    10. داشتن حداکثر 30 سال براي دارندگان مدارك تحصيلي فوق ديپلم، حداكثر35 سال براي دارندگان مدارك تحصيلي ليسانس، حداكثر 40 سال براي دارندگان مدارك تحصيلي فوق ليسانس و حداكثر 45 سال براي دارندگان مدارك تحصيلي دكترا
    11. بومی استان لرستان(محل تحصیل در سه سال آخر متوسطه استان لرستان باشد)

    تذكر1: ملاك عمل براي محاسبه سن افراد، اولين روز ثبت نام ميباشد.

    تذکر 2: بر اساس قانون اصلاح حد اکثر سن داوطلبان مصوب مجلس شورای اسلامی موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط به حد اکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

    • جانبازان ، آزادگان فرزندان و همسران شهدا و همسران جانبازان 25 در صد به بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان که      حد اقل یکسال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان باسابقه حد اقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حد اکثر سن مقرر معاف می باشند .
    • افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ، مادر ، خواهر و برادر ) تا میزان 5 سال
    • رزمندگان کمتراز شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه
    • میزان خدمت دوره ضرورت
    • داوطلبانی که بصورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی ، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها ، شرکتهای بیمه های دولتی ، شهرداریها و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است ، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که بنحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند ، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

    ب ) شرايط اختصاصي براي شغل مامور اجرايي محيط زيست (محيط بان)

    1. داوطلبان حداقل داراي 22 سال تمام و حداكثر 30 سال تمام باشند.
    2. داوطلبان بايد داراي حداقل قد 175 سانتي متر باشند.
    3. با توجه به ماهيت شغل محيط بان، داوطلب بايد آمادگي لازم براي خدمت بصورت شبانه روزي در پاسگاههاي محيط باني محل جغرافیایی مورد درخواست را دارا باشند.
    4. پذيرفته شدگان نهايي، حداكثر تا دو ماه پس از اعلام نتايج گزينش ملزم به اخذ گواهينامه پايه دوم و يا سوم و موتورسيكلت مي باشند.
    5. موفقيت در آزمون سنجش آمادگي جسماني الزامي است و در صورت عدم موفقيت در آزمون عملی از ادامه فرايند بکارگیری حذف خواهند شد.
    6. دوره آموزشي پذيرفته شدگان نهايي بصورت شبانه روزي و در دانشكده محيط زيست برگزار خواهد شد.
    7. از پذيرفته شدگان نهايي آزمون، تعهد خدمتي به صورت محضري مبني بر عدم درخواست جابجايي محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.
    8. دارندگان گواهي معافيت پزشكي، حق شركت در آزمون را ندارند.

    ج):سهمیه 25 در صد ایثارگران شامل :

    جانبازان

    آزادگان

    همسر و فرزندان شهدا

    همسر و فرزندان جانبازان بيست و پنج درصد و بالاتر

    همسر و فرزندان آزادگان داراي يك سال و بالاي يك سال اسارت

    تذکر1 : جهت استفاده از سهمیه ایثارگران تاییدیه بنیاد شهید و امور ایثارگران الزامی می باشد.

    تذکر2: براي اعمال سهميه مذكور صرفاً بايد شغل ، محلهاي مشخص شده در سهميه ايثارگران را انتخاب نمايند. ضمناً اين سهميه قابل تخصيص به ساير داوطلبان نبوده و در صورت عدم تكميل، باقيمانده سهميه فوق الذكر محفوظ خواهد ماند.

    تذکر 3: ايثارگران متقاضي بهره مندي از سهميه بکار گیری حداقل 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران براي ثبت نام و بهره مندي از سهميه مزبور بايستي وضعيت شغلي آنان در سيستم سجايا (سيستم جامع اطلاعات يكپارچه ايثارگران) الزاماً بيكار ثبت شده باشد و لذا ايثارگران متقاضي بهره مندي از سهميه  مورد نظر در زمان ثبت نام بايستي در صورت لزوم از طريق بنياد محل پرونده ، نسبت به مشخص شدن وضعيت شغلي خود و اصلاح آن اقدام نمايند.

    تذکر 4: قابل ذکر است داوطلبین متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران ملزم به شرکت در آزمون بوده و از بین افراد ایثارگر شرکت کننده در آزمون بر اساس نمره اکتسابی انتخاب می گردند.

    د) مواد آزمون عمومي :

    1. مهارتهاي هفتگانه کامپیوتر( ICDL)
    2. رياضي و آمار مقدماتي
    3. زبان انگليسي عمومي
    4. معارف اسلامي
    5. هوش و توانمنديهاي عمومي

    ه) مواد آزمون تخصصي :

    عنوان شغل

    موارد آزمون

    کارشناس آموزش و ترویج  محیط زیست

    نظریه های جامعه شناسی -ترویج و آموزش محیط زیست جامعه شناسی

    کارشناس پایش  محیط زیست

    مبانی و شناخت محیط زیست بوم شناسی و مدیریت حیات وحش آلودگی محیط زیست

    کارشناس آزمایشگاه محیط زیست

    بهداشت محيط - آلودگي محيط زيست و اثرات آلاينده ها مدیریت مواد زائد جامد

    کارشناس آلودگی آب و خاک

    آلودگي آب و خاك - شناخت محیط زیست  هيدرولوژي

    کارشناس تحلیلگر سیستم

    پايگاه داده هااصول سیستم عامل- شبكه هاي كامپيوتري و امنيت شبكه

    حسابدار

    اصول حسابداري - حسابداري مالي و دولتي  - قانون محاسبات عمومي و قانون مناقصات

    کارشناس حیات وحش

    فیزیولوژی جانوری - زیست شناسی - بوم شناسی و مدیریت حیات وحش

    مامور اجرایی

    مبانی و شناخت محیط زیست بوم شناسی و مدیریت حیات وحش آلودگی محیط زیست

    و) مدارک مورد نیاز :

    1. شش قطعه عكس پرسنلي 3*4 رنگی تمام رخ) كه در سال جاري گرفته شده باشد)

    تذکر 1: عكس خواهران بايد با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.

    تذکر2: در صورت ارسال عكس غير معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در امتحان از وي سلب مي گردد.

    2- مدارك لازم براي استفاده از سهميه ايثارگران (تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان)

    3- فتوکپی مدرك تحصيلي

    4- فتوکپی كارت پايان خدمت/معافيت دائم(صرفاً جهت آقايان)

    5- فتوکپی شناسنامه

    1. فتوکپی کارت ملی
    2. جهت احراز بومی بودن اخذ گواهی تحصیل در استان درسه سال آخر متوسطه ازآموزش و پرورش شهرستان محل سکونت
    3. گواهی لازم جهت اصلاح حداکثر سن بر اساس تذکر شماره 2 شرایط عمومی داوطلبان
    4. فرم ثبت نام تکمیل شده

    ز) مدارک تحصیلی مورد نیاز:

    عنوان شغل

    مدرک تحصیلی مورد نیاز

    کارشناس آموزش و ترویج  محیط زیست

    گواهی نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های تحصیلی محیط زیست-آموزش محیط زیست-برنامه ریزی و مدیریت آموزش محیط زیست-مدیریت امور فرهنگی-برنامه ریزی امور فرهنگی- مدیریت آموزشی- برنامه ریزی آموزشی

    کارشناس پایش محیط زیست

    گواهی نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های تحصیلی محیط زیست (مدیریت محیط زیست زیستگاهها و تنوع زیستی-ارزیابی و آمایش سرزمین) علوم محیط زیست-مهندسی محیط زیستگرایش آلودگی هوا-شیمی (معدنی-آلی- تجزیه- جغرافیا اقلیم شناسی در برنامه ریزی محیطی

    کارشناس آزمایشگاه محیط زیست

    گواهی نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های تحصیلی شیمی(آلی-تجزیه-محض)-مهندسی شیمی با گرایش مهندسی محیط زیست علوم محیط زیست کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات گیاه پزشکی)-زمین شناسی(چینه شناسی فسیل شناسی زمین شناسی محیط زیست )

    کارشناس آلودگی آب و خاک

    گواهی نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های تحصیلی محیط زیست (آلودگی آب و آلودگی خاک) آلودگی محیط زیست-فیزیک هسته ای- خاک شناسی

    کارشناس تحلیلگر سیستم

    گواهی نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار سیستمهای نرم افزاری-سیستمهای نرم افزاری-نرم افزار- علوم کامپیوتر مهندسی نرم افزار شبکه های کامپیوتر-معماری کامپیوتری مهندسی سیستم اتوماسیون-کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم - انفرماتیک

    حسابدار

    گواهی نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت دولتی مدیریت بیمه-مدیریت گرایش(مدیریت منابع انسانی-مدیریت مالی)-توسعه اقتصاد و برنامه ریزی-

    کارشناس حیات وحش

    گواهی نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های مهندسی تولیدات دامی-دامپزشکی-علوم دامی(فیزیولوژی-تغذیه دام)- زیست شناسی گرایش علوم گیاهی

    مامور اجرایی

    فوق دیپلم در رشته های تحصیلی محیط زیست تکنولوژِی محیط زیست کشاورزی-علوم آزمایشگاهی-عمران گرایش محیط زیست هواشناسی-دامپزشکی-تکنولوژی مرتع و آبخیزداری-تکنولوژی جنگلداری-موزه داری- منابع طبیعی

    ح) مهلت و نحوه ثبت نام:

    متقاضیان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 28/12/1397 مهلت دارند مدارک خود را با اخذ رسید تحویل امور اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان به نشانی خرم آباد انتهای بلوار ولی عصر (عج) - نمایند.

    ط) تاریخ و محل توزیع کارت شرکت در آزمون:

    توزیع کارت 28 و 29 فروردین 98 با ارائه کارت ملی در ادارات حفاظت محیط زیست شهرستانهای محل سکونت

    ی) تاریخ و ساعت  بر گزاری آزمون:

    جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 9 صبح

    ک) محل بر گزاری آزمون:

    متعاقبا از طریق درگاه الکترونیکی حفاظت محیط زیست استان اعلام خواهد شد.

    ل) سایر موارد:

    1. معرفي داوطلبان جهت شركت در مصاحبه تخصصی و ساير مراحل جذب و بکارگیری، منوط به كسب حد نصاب لازم در آزمون كتبي بوده است .
    2. كسب حد نصاب نمره علمي لازم در امتحان ، هيچگونه حق استخدامي ايجاد نمي كند.
    3. انتخاب و معرفی افراد و با در نظر گرفتن امتيازات و سهميه هاي قانوني به تعداد چند برابر ظرفيت پذيرش در هر شغل- محل صورت مي پذيرد.
    4. داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه ساير مراحل بکار گیری حذف می گردند.
    5. افراد داراي مدارك بالاتر از مقاطع تحصيلي اعلام شده، براي شركت در آزمون مي بايست مدرك مقطع تحصيلي ذكر شده در آگهي را داشته باشند. بديهي است جذب و بکار گیری پذيرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصيلي مندرج در آگهي مي باشد.
    6. داوطلبان مي بايست سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام كاري كه بکار گرفته ميشوند را داشته باشند.
    7. اطلاعات خود اظهاري داوطلب در تقاضانامه، مغاير با شرايط مندرج در اين آگهي، هيچگونه حقي و امتيازي براي متقاضي ايجاد نخواهد كرد و در هر مرحله از امتحان ، اعلام نتايج اوليه، مصاحبه و حتي در صورت پذيرش نهايي، داوطلب از ساير فرآيند جذب و بکار گیری حذف خواهد شد و حق هيچگونه اعتراضي ندارد.
    8. مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در مفاد آگهي و يا ارائه مدارك به صورت ناقص در زمان بررسي مدارك، مصاحبه و گزينش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله محرز شود داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي باشد، از انجام مراحل بعدي محروم می گردد.
    9. در شرایطی که امتیازات آزمون کتبی و مصاحبه شرکت کنندگان در آزمون مساوی باشد اولویت با افرادی است که سابقه فعالیت در حفاظت محیط زیست را داشته باشند.
    10. كليه سوالات مواد آزمون عمومي و اختصاصي به صورت چهار گزينه اي با ضريب يك مي باشند. ضمناً به ازاي هر پاسخ اشتباه به سوالات، يك سوم نمره منفي در نظر گرفته خواهد شد.
    11. اسامي پذيرفته شدگان پس از تأييد مراجع ذيصلاح از طريق درگاه اداره کل حفاظت محیط زیست اعلام می گردد.
    12. بکار گیری بصورت قرار داد کار معین یکساله می باشد لذا این اداره کل هیچگونه تعهد جهت استخدام رسمی یا پیمانی برای پذیرفته شدگان ندارد بدیهی است در صورت داشتن کارایی و کسب امتیازات ارزشیابی ، نیاز این اداره کل و تامین اعتبار حقوق و مزایای مربوطه و سایر قوانین ذیربط قرار داد بصورت یکساله در پایان سال قابل تمدید است.

    م) فرم تقاضانامه:

    محل الصاق عکس

     

    فرم تقاضا نامه جذب و بکار گیری قرارداد کار معین

    اطلاعات فردی :

    نام خانوادگی                             نام                                 نام پدر                             کد ملی

    جنسیت:  مذکر       مونث       شماره شناسنامه:                           تاریخ تولد:                       وضعیت تاهل:

    استان محل تولد:                             شهرستان محل تولد:                       دین:                       داوطلب چپ دست هستم

    وضعیت نظام وظیفه :

    کارت پایان خدمت      کارت معافیت پزشکی       کارت معافیت غیر پزشکی       مدت خدمت به ماه:                تاریخ صدور کارت:

    سهمیه ها:

    سهمیه آزاد              سهمیه 25% ایثارگران

    سابقه کار:

    سال                       ماه  

    اطلاعات تحصیلی:          

    رشته تحصیلی                        دانشگاه یا موسسه محل تحصیل                      تاریخ فراغت                     معدل آخرین مدرک

    شغل مورد درخواست:

    شغل مورد درخواست                                   محل جغرافیایی                            کد شغل

    اطلاعات تکمیلی:

    شماره تلفن ثابت                            شماره تلفن همراه                                  آدرس پست الکترونیکی

    شهرستان محل سکونت                        کد پستی محل سکونت    

    آدرس محل سکونت ( بصورت کامل )

    شماره فیش واریزی هزینه ثبت نام:

    تاریخ تکمیل فرم :                                                                                                                                         امضاء  و اثر انگشت متقاضی


     

    آگهی جذب و بکارگیری نیروی قرار داد کار معین


     
    امتیاز دهی
     
     

    بيشتر
    نسخه قابل چاپ